Palveluvarausten hallinta

Palveluiden varaukset, resursointi ja myynti

  1. Palvelujen ja varausten ylläpito
  2. Soveltuvien tekijöiden resursointi halutuille palveluille
  3. Tekijöiden saatavuuden, osaamisen ja hinnoittelun hallinta
  4. Tiedonkulku ja työn suorituksien raportointi
  5. Optiona asiakkaillesi suunnattu varauslomake
  6. Palvelujen laskutusmahdollisuus tai tiedonsiirto laskutusjärjestelmään

Näkökulmia palveluihin

Yrityksen sisäisessä resursoinnissa palvelu voi olla esimerkiksi loppusiivous, tarjoilutilaukset tai mikä tahansa toiminto, joka vaatii huomiointia esimerkiksi tilavaraukseen liittyen.

Toisaalta toiminnan keskiössä voi olla juuri palvelujen tarjoaminen, ja ne halutaan tarjota varattaviksi omille asiakkuuksille tai täysin ulkopuolisille tahoille. Tällöin asiakkaiden varauksia varten suunniteltu käyttöliittymä ja tarvittaessa maksutoiminnot helpottavat varauksien vastaanottamista ja käsittelyä.

Asiakkaamme käyttävät Timeworks järjestelmää mm.

  • Opastus- ja tulkkauspalvelujen hallintaan.
  • Räätälöitynä toteutuksena palvelujen kuluttajamyyntiin.
  • Tapahtumapalvelujen tuottamisen apuvälineenä.
  • Huolto-/siivoustoimialan palvelujen (renkaanvaihto, kotisiivous yms.) toiminnanohjaukseen.


Ota yhteyttä

Hannu Aho
+358 (0)44 580 1050
hannu.ahomercantus.fi

Mietitään yhdessä, kuinka järjestelmä voisi parhaiten soveltua käyttöönne.