Varauskalenteri / töiden organisointi / resurssien hallinta

Ratkaisu resurssien varauksiin ja prosessien automatisointiin

Resurssien hallinta ja automatisointi Timeworks Resources

Varausten ja
resurssien hallintaa

Laajan perustoiminnallisuuden ja järjestelmän muokkauskoneiston ansiosta Timeworks ohjelmistosta on moneksi. Varauskalenterista löytyvät hallittavat resurssit ja niihin liittyvät varaukset lisäpalveluineen. Järjestelmän käyttäjä näkee helposti mitä varauskohteita on milloinkin saatavilla, sekä kunkin varauksen sen hetkisen tilanteen.

Varauskohteiden, työntekijöiden, lisäpalveluiden ym. toimintojen yhdistäminen on helppoa ja auttaa hahmottamaan kokonaistilannetta.

  • Ohjelmistoon voidaan toteuttaa omalla ulkoasulla varauskäyttöliittymiä asiakkaille, yhteistyökumppaneille tai muille sidosryhmille.
  • Resurssien hallinta, raportointi ja laskutus onnistuvat samalla järjestelmällä.
  • Integraatioiden avulla pystytään luomaan täysin automatisoituja palveluprosesseja.

Timeworks Resources on käytössä
monenlaisissa toimintaympäristöissä


Museot ja tapahtumatalot »

  • Opastukset: Varaustoiminnot, varauskalenteri, opashallinta
  • Asiakasvarauksille varauslomake ja maksut
  • Tapahtumat, ilmoittautuminen
  • Tilahallinta, saatavuustiedot
  • Maksutoiminnot, laskutus (integraatiot)


Kaupungit ja kunnat »

  • Sisäisten varausten hallinta
  • Kuntalaisten kerta- ja vakiovuorovaraukset
  • Vakiovuorohakemustyökalu (parhaillaan kehityksessä)
  • Tilojen saatavuuden hallinta
  • Opastuskierrokset
  • Kalusto- laite- ja palveluvaraukset, vuokraus
  • Maksutoiminnot, laskutusintegraatio


Töiden organisointi eri toimialoilla »

  • Töiden toiminnanohjauksen työkalut
  • Siivousala
  • Opastuspalvelut
  • Henkilöstövuokraus
  • Tulkkauspalvelut
  • Huoltoliikkeet


Laitevaraukset, kalustovuokraus »

  • Monipuolinen varauskalenteri
  • Kalusto- ja laitevarausten hallinta
  • Ajantasaiset saatavuustiedot
  • Laskutus ja maksutoiminnot
  • Asiakkaille varaus / vuokrausmahdollisuudet

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Kerromme mielellämme lisää ja voit halutessasi varata esittelyn.

Ota yhteyttä / varaa demo

Monentyyppisten resurssien hallinta, varaukset ja töiden organisointi
– kaikki yhdellä järjestelmällä


Integraatioilla mahdollistetaan tiedon siirtyminen jo käytössä olevien järjestelmien välillä.
Tutustu Timeworks integraatioihin ja lisäominaisuuksiin.

Ohjelmistoprojektit
– järjestelmätoimintojen kehitys

Erikseen sovittava Timeworks ohjelmistoprojekti mahdollistaa yksilöllisten ominaisuuksien toteutuksen. Projektien avulla toimintaympäristöön voidaan luoda uusi pitkälle automatisoituja toimintamalleja.

Tiedustele myös jo olemassa olevista mahdollisuuksista. Timeworks Resources ohjelmistoon voidaan suoraan määritellä ja lisätä uusia tarvittavia tietokenttiä mm. resursseille ja varauksille. 

Ota yhteyttä

Voimmeko olla avuksi?

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä.
Mietitään yhdessä, kuinka järjestelmä voisi parhaiten soveltua käyttöönne.

Hannu Aho
+358 (0)44 580 1050

hannu.ahomercantus.fi