Tehosta työnkulkua ja optimoi organisointisi.

Organisoi töitä ja resursseja tehokkaammin – vapauta aikaasi

Kuluuko päivistäsi kohtuuttoman paljon aikaa irrallisten työlappujen ja muistiinpanojen pyörittelyyn? Kuka työntekijöistäsi on tehnyt mitäkin, milloin ja mitä pitäisi muistaa laskuttaa? Tuntuuko, että aika katoaa papereita siirrellessä ja yksittäiset hoidettavat asiat kasaantuvat?

Timeworks Resources on työkalu sinulle – töiden organisointiin, ohjaukseen ja laskutukseen. Hoidat arkiset rutiinit sujuvammin ja unohdukset paperipinojen alle jäävät historiaan. Tarvittavat tiedot töistä ja varauksista ovat yhdessä paikassa, helposti löydettävissä. Muutamalla eurolla päivässä tehostat organisointia ja säästät aikaasi. Aikaa – sitä kaikkein arvokkainta resurssia vapautuu tarvitsemaasi käyttöön papereiden pyörittelyn sijaan.

  1. Palvele omia asiakkaitasi helpommin – työtilanne kalenterista yhdellä silmäyksellä
  2. Resursoi työaikaa ja tekijöitä sujuvammin
  3. Paranna tiedonkulkua työntekijöille


Siirrä varaukset ja tehtävät työt yhteen paikkaan – hallitse koko prosessi työn vastaanottamisesta aina laskutukseen saakka.
Lataa ominaisuusluettelo

Töiden lisäys ja ylläpito
– työt hallintaan keskitetysti

Netissä käytettävään Timeworks varausjärjestelmään lisätään alkuun työprosessin hallintaan tarvittava tieto: esimerkiksi töiden tekijät, kalusto, varauskohteet, palvelut, tilat- ja paikat, lisävarusteet ja lisäpalvelut. Samalla on hyvä hetki miettiä käytännön prosessit kuntoon. Kun käyttöönottovaihe tehdään ajatuksella, tämän jälkeen töiden vastaanottaminen ja hallinta on helppoa. Tietoa ei enää häviä tai tuloa jää laskuttamatta.

Kun uusi työ vastaanotetaan, lisätään se suoraan varauksena järjestelmään. Siitä hetkestä eteenpäin kaikki tieto löytyy yhdestä paikasta ja kokonaistilannetta on helppo seurata.

Työkalenterista nopeasti ajantasainen tieto

  • Kun tiedät ajantasaisen työtilanteen, voit palvella omia asiakkaitasi paremmin
  • Työt voivat näkyä kalenterissa ajoitetusti tai avoimena odottamassa käsittelyä
  • Kaikki tarvittava tieto samalle varaukselle – tarvikkeet, kalusto, lisälaitteet- ja palvelut, nimetyt työntekijät.
  • Seurannan, raportoinnin ja työntekijöiden raportoinnin työkalut
  • Kerro tarpeesi ja kysy lisää saatavilla olevista ominaisuuksista >>

Timeworks ohjelmisto on kehitetty helpottamaan ja dokumentoimaan arkisia toistuvia toimintoja. Tiedät varmuudella töiden sen hetkisen tilanteen ja seuraavat tehtävät.

Töiden ja toimitusprosessien seuranta

Tarjouksen tekeminen, eri tyyppisten resurssien ja niiden saatavuuden määrittäminen, uusien töiden lisäys järjestelmään, soveltuvien tekijöiden resursointi, ajantasaisen tiedon saatavuus ja toisaalta raportointi ovat keskeisiä palikoita työprosessien hallinnassa.

Työprojekti voi vaatia valmisteluja, kuten tarvittavan välineistön keräämisen, jonka jälkeen vasta suoritetaan varsinainen työ. Toimitukseen liittyen voidaan tarvita lisäksi tiloja tai lisäpalveluja. Tieto siitä kuka työn on suorittanut, milloin ja mitä lisäpalveluja on huomioitava esimerkiksi laskutuksessa, on ajantasaisesti saatavilla.

Järjestelmäämme lisätyt tehtävät voivat olla joko ajoitettuja tai ajoittamattomia. Työntekijät voivat raportoida työtehtävänsä, ja esimies voi hyväksyä, muuttaa tai hylätä merkinnät. Työtehtäviin saadaan tarvittaessa myös karttamerkinnät.

Työntekijöille on saatavilla myös mobiilikäyttöliittymä työtehtävien hallintaan. Lisäksi tarjolla ovat mm. TES-tulkki ja työsopimusten hallinta.

  • Tekijöiden saatavuuden, osaamisen ja hinnoittelun työkalut
  • Työnjohdolle hyvät työkalut sujuvaan töiden organisointiin 
  • Tarkkaa tietoa siitä, mitä kaikki tekevät ja miten työt edistyvät 
  • Tarjousten, vahvistusten ja laskutusprosessien automatisointia 
  • Laskutuksen ja palkanmaksun automatisointi
  • Raportoinnilla tietoa toiminnasta ja kannattavuudesta
  • Monipuoliset integraation mm. taloushallintoon ja palkanmaksuun

Liittymät muihin järjestelmiin

Timeworks Resources voi toimia yrityksen kokonaisratkaisuna tai osana laajempaa toiminnanohjauksen kokonaisuutta. Yrityksen tavoitteista ja tarpeista riippuen,  työn organisointiin liittyvät lisäominaisuudet voivat olla tarpeen. Integraatiorajapintojen avulla järjestelmä sujahtaa paremmin osaksi jo käytössä olevia tietojärjestelmiä. Esimerkiksi laskutusintegraatio on yleinen käyttötapaus asiakkaillamme.

Ota yhteyttä

Helpota töiden organisointia

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä.
Mietitään yhdessä, kuinka järjestelmä parhaiten soveltuu käyttöönne.

Hannu Aho
+358 (0)44 580 1050

hannu.ahomercantus.fi