Tilat, työpisteet ja palvelut

Monipuolinen sovellus tilojen hallintaan

tilavaraus järjestelmä TimeWorks Meeting

Mobiiliyhteensopiva tilavarausjärjestelmä Timeworks Meeting

Tilojen ja työpisteiden varaukset

  1. Varaat ja hallinnoit tiloja ja työpisteitä 24/7.
  2. Saat käyttöösi yrityksesi tarpeita vastaavan monipuolisen ja skaalautuvan tilavarausjärjestelmän.
  3. Kattavat raportit.
  4. Luot älytoimistokokonaisuuden integraatioilla.
  5. Vuokraat tiloja ja työpisteitä ulkopuolisille asiakkaille, lue mahdollisuuksista.

Tarvitsemasi ominaisuudet,
helposti ja kustannustehokkaasti

Timeworks Meeting ohjelmistolla varaat sujuvasti neuvottelutiloja ja työpisteitä. Tilavarausjärjestelmän lisämoduuleiden avulla voit ratkaista tarjoilutilauksiin, vierailijahallintaan sekä tilojen ulosmyyntiin liittyviä toimintoja. Timeworks on liitettävissä yleisimpiin yritysten käyttämiin ohjelmistoihin, integraatioiden avulla järjestelmä laajenee kokonaisvaltaiseksi älytoimistoratkaisuksi.

Tilavarausjärjestelmämme toimitukseen sisältyvät laajat perusominaisuudet. Nopeat toimitukset ja järjestelmän ylläpitopalvelut ovat vahvuutemme, jolloin asiakasorganisaation resurssit voivat keskittyä ydinliiketoimintaansa. Tutustu tarkemmin tilavarausjärjestelmäämme lataamalla sen ominaisuusluettelo.

Lataa ominaisuusluettelo

Timeworks Meeting lyhyesti


Monipuolinen, personoitava ja skaalautuva


Nopea ja tehokas käyttöönotto


Nopea ja helppokäyttöinen käyttöliittymä

100% suomalainen yritys


Hyvät referenssit ja tyytyväiset käyttäjät


Laajat integraatio mahdollisuudet

Varausjärjestelmä


Tilojen ja työpisteiden varaukset ja hallinnointi 24/7.
Tutustu alla olevista linkeistä Timeworks Meeting käytön mahdollisuuksiin.

Täydentävät toiminnallisuudet

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää Timeworks Meeting ominaisuuksista?

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä,
kerromme mielellämme lisää.

Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080

jonna.juvakoskimercantus.fi

Pyydä lisätietoja