Työpistevarauksien hallinta

Työpistevaraukset
– toimisto aina ajan tasalla

Tilankäyttö on tänä päivänä voimakkaassa murroksessa. Etätyö on lisääntynyt ja tilojen oikea-aikaisen saatavuuden ja työtehtävien määrittelemien vaatimusten huomioimisen tarve on kasvanut. Timeworks Meeting tilavarausjärjestelmälla varaat ja hallinnoit työpisteitä

  1. Reaaliaikainen työpisteiden varaaminen selainpohjaisella sovelluksella, joka on mobiilioptimoitu
  2. Toimiston päiväkohtainen varausasteen tarkistus
  3. Mahdollisuus varata esimerkiksi hiljainen työpiste tai varustetason mukaan
  4. Työskentelyn tehostaminen etsimällä työpiste työn kannalta tärkeiden henkilöiden läheltä
  5. Työpisteiden hallinnointi vaivattomasti

Tutustu asiakastoteutukseemme

Plan internation logo

Kokonaisuudessaan tilavarausohjelmiston käyttöönoton myötä työntekijöiden aikaa on säästynyt ja työpisteiden varaaminen on sujuvoitunut.
Lue lisää Plan International Suomi toteutuksesta


Varaa työntekoon soveltuva työpiste

Sovellus antaa henkilökunnalle mahdollisuuden varata sopivan paikan ja päivän työskentelyyn toimistolla. Työntekijät voivat vaikuttaa oman työnsä sujuvuuteen esimerkiksi varaamalla ”hiljaisen työpisteen” keskittymistä vaativia työtehtäviä varten.

Työpistevarausjärjestelmästä voi tarkistaa kuka työkavereista on varannut työpisteen, jolloin tärkeän asian hoitaminen kasvotusten toimistolla onnistuu helpommin. Tarvittaessa työpisteitä voi varata koko tiimille, jotta tiimityöskentely sujuu saumattomasti.

Toimiston varaustilanteen tarkistaminen ja työpisteen varaus onnistuu reaaliaikaisesti puhelimella, eikä aikaa tuhlaudu sopivan työpisteen etsimiseen paikan päällä toimistolla.

Ominaisuuksia

  • Tarkista toimiston kerroksen työpisteiden päiväkohtainen varaustilanne
  • Varaa työpiste etukäteen tai lennosta
  • Varaa työpiste hiljaisesta tilasta keskittymistä vaativia työtehtäviä varten
  • Etsi sopivaa työpistettä varustetason mukaan
  • Etsi työkaverin varauksia
  • Tarkastele varauksia tiimikohtaisesti
  • Varaa työpiste työkaverille

Turvallista työskentelyä toimistolla Covid-19 aikana

Toimiston pohjakuvaan voidaan helposti muokata, vähentämällä varattavissa olevien työpisteiden määrää. Raporteista selviää paikkakohtaisesti kuka on työskennellyt toimistolla mahdollisen altistumisen sattuessa. Henkilökunnalla on mahdollisuus tarkistaa toimiston työpisteiden varausaste ja varata paikka etukäteen.

Huolehtimalla riittävistä turvaväleistä ja tarjoamalla henkilökunnalle mahdollisuuden tarkistaa sovelluksesta toimiston päiväkohtainen työpisteiden varaustilanne luovat turvallisuuden tunnetta. Siivouksen tehostaminen onnistuu, kun tiedetään mitkä paikat ovat olleet käytössä.

Työpistevarausjärjestelmän hyötyjä

  • Paikan voi varata visuaalisesta pohjakuvasta, josta tila ja työpisteet hahmottuvat helposti tai varata ns. kapasiteettia tilasta, jolloin ei varata tiettyä työpistettä vaan toimistolle saapuessa valitaan vapaana oleva työpöytä. Tämä on nopein tapa tehdä työpistevaraus
  • Hakukriteereillä voi rajata minkälaista työpistettä tarvitaan. Esimerkiksi hiljainen työpiste keskittymistä vaativiin tehtäviin tai tarvittavien varusteiden mukaisesti
  • Työpistevarauksen yhteydessä voi varata myös yhteiskäytössä olevia laitteita, esimerkiksi kokouskaiuttimen tai projektorin
  • Varauksen voi määritellä toistuvaksi tietylle ajanjaksolle
  • Mahdollisuus tehdä pitkäaikaisia työpistevarauksia työntekijöille, jotka tarvitsevat vakituisen työpisteen
  • Pohjakuvan tallentaminen järjestelmään JPG-kuvatiedostona onnistuu helposti
  • Varattavien työpisteiden määrää voidaan helposti lisätä tai vähentää ”raahaa ja pudota” toiminnolla

Ota yhteyttä

Timeworks Meeting

Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!