Verkkokauppa

Verkkokauppa tilavarauksille ja palveluille

Kun varattavat tilat ja palvelut lisätään helppokäyttöiseen tilavarausjärjestelmään, asiakkaat näkevät hinnat ja varaustilanteen aina ajantasaisina – ja voivat tehdä varaukset vaivattomasti suoraan verkossa.

Ratkaisu on suunniteltu organisaatioille, jotka haluavat hallita tapahtumia, tilavarauksia ja oheispalveluja samassa ympäristössä ilman erillisiä työkaluja tai järjestelmiä.

Verkkokaupan keskeisiä ominaisuuksia

  • Vuokrattavien tilojen ja myytävien palvelujen hallinta
    Tallenna vuokrattavat tilat, työpisteet, tapahtumat ja myytävät palvelut – kuten tarjoilut ulosmyyntiin ja nosta näin käyttöastetta.
  • Joustava hinnoittelu
    Hinnoittele tunti-, päivä-, viikko- tai kuukausiperusteisesti, sesonkien mukaan, osallistujamäärän tai asiakasryhmän perusteella. Tukee myös eri verokantoja ja kampanjahintoja.
  • Mukautettavat varauslomakkeet
    Luo lomakkeet helposti eri varauskohteille – yksi lomake ei aina riitä kaikille tiloille ja palveluille.

  • Automaattiset vahvistukset ja muistutukset
    Osallistujat saavat automaattisesti vahvistusviestin, muistutukset ja jälkikäteen linkin esimerkiksi palautelomakkeeseen.
  • Prosessin automatisointia
    Varaa tila ja palvelut – maksa verkossa – avaa tila pin-koodilla tai muulla tunnisteella. Tukee myös laskutusta yritysasiakkaille.
  • Verkkokauppa ja maksut
    Maksut käsitellään integroitujen maksutapojen kautta. Kaikki varaukset ja tuotot näkyvät samassa näkymässä, ja raportit voidaan viedä suoraan Exceliin tai taloushallintoon.


Ota yhteyttä

Timeworks Meeting

Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!