Verkkokauppa tilavarauksille ja palveluille
Kun varattavat tilat ja palvelut lisätään helppokäyttöiseen tilavarausjärjestelmään, asiakkaat näkevät hinnat ja varaustilanteen aina ajantasaisina – ja voivat tehdä varaukset vaivattomasti suoraan verkossa.
Ratkaisu on suunniteltu organisaatioille, jotka haluavat hallita tapahtumia, tilavarauksia ja oheispalveluja samassa ympäristössä ilman erillisiä työkaluja tai järjestelmiä.
Verkkokaupan keskeisiä ominaisuuksia
- Vuokrattavien tilojen ja myytävien palvelujen hallinta
Tallenna vuokrattavat tilat, työpisteet, tapahtumat ja myytävät palvelut – kuten tarjoilut ulosmyyntiin ja nosta näin käyttöastetta. - Joustava hinnoittelu
Hinnoittele tunti-, päivä-, viikko- tai kuukausiperusteisesti, sesonkien mukaan, osallistujamäärän tai asiakasryhmän perusteella. Tukee myös eri verokantoja ja kampanjahintoja. - Mukautettavat varauslomakkeet
Luo lomakkeet helposti eri varauskohteille – yksi lomake ei aina riitä kaikille tiloille ja palveluille.
- Automaattiset vahvistukset ja muistutukset
Osallistujat saavat automaattisesti vahvistusviestin, muistutukset ja jälkikäteen linkin esimerkiksi palautelomakkeeseen. - Prosessin automatisointia
Varaa tila ja palvelut – maksa verkossa – avaa tila pin-koodilla tai muulla tunnisteella. Tukee myös laskutusta yritysasiakkaille. - Verkkokauppa ja maksut
Maksut käsitellään integroitujen maksutapojen kautta. Kaikki varaukset ja tuotot näkyvät samassa näkymässä, ja raportit voidaan viedä suoraan Exceliin tai taloushallintoon.
Ota yhteyttä
Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi
Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!