Tilavarausohjelmisto

Monipuolinen varausohjelmisto,
jolla yhdistät tilat, palvelut ja työntekijät

Kaikki toimiston tilat varattavissa ja hallinnoitavissa vaivattomasti yhdellä sovelluksella. Samassa järjestelmässä neuvotteluhuoneet, työpisteet, puhelinkopit, ryhmätyötilat, parkkipaikat sekä ravintolapalvelut.

Selainpohjainen tilavarausjärjestelmä toimii mobiilioptimoinnin ansiosta kaikilla laitteilla ja kulkee siten kätevästi mukana. Tilan voi varata etukäteen tai tarpeen ilmetessä tarkistamalla toimiston varaustilanteen.

Timeworks Meeting on monipuolinen ratkaisu yrityksen tilojen hallintaan. Yksinkertaisimmillaan järjestelmällä varataan neuvottelutiloja ja työpisteitä. Yrityksen tarpeista riippuen tilavarausjärjestelmään voidaan liittää  tarjoilutilaukset, aulapalvelut / vierailijanhallinta, laitevaraukset, verkkokauppaominaisuus tilojen ulkoiseen hinnoitteluun sekä erityyppisiä integraatioita. Timeworks Outlook Add in:llä varauksia voidaan tehdä suoraan käyttäjän omasta Outlook-kalenterista.

  • Käyttöoikeustasot

    Hyvin monipuoliset ja vaativaankin yritysympäristöön sopivat käyttöoikeustasot esimerkiksi moniorganisaatioympäristöön. Järjestelmässämme on useita käyttöoikeustasoja erillaisiin käyttötarpeisiin. Käyttöoikeustasot ovat määriteltävissä organisaatio- ja kiinteistökohtaisesti.

  • Tietoturva

    Pitkän linjan ohjelmistoalan toimijana olemme aina ymmärtäneet tietoturvallisuuden merkityksen ja panostaneet siihen vuosien mittaan merkittävästi. TimeWorks Meeting -ohjelmistolle on teetetty turvallisuustarkastus, jolloin järjestelmä hyväksyttiin vaativaan tietoturvaymäpristöön, kuten valtionhallintoon. Ohjelmiston tietoturvaa auditoidaan säännöllisesti tietoturvayhtiöiden toimesta.

    • Ylläpidetään todistetusti turvallisessa MS Azuren pilvipalvelussa
    • Eristetty tietokanta
  • Raportointi ja seuranta

    Järjestelmässä on laaja valikoima käyttöoikeustason mukaan valmiita oletusraportteja kuten tilojen varausaste-, käyttöaste-, laskutusraportti.  Yleisimmät raportit saadaan HTML-, Excel- tai csv-muodossa. Voimme luoda kaikesta järjestelmässä olevasta datasta raportin asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

  • Visuaalinen ilme

    Tilavarausjärjestelmän ulkoasu on personoitavissa vastaamaan yrityksesi ilmettä. Siihen on implementoitavissa yrityksen logo ja väriteema.

    Lisätoiminnallisuuksiin, kuten ovenpielinäyttöihin sekä koontinäyttöön, voidaan myös liittää yrityksen logo ja väriteema tukemaan yrityksen brändiä.

  • Selainpohjainen ohjelmisto - mobiilioptimoitu

    Ohjelmistomme toimii selainpohjaisesti mukautuen kaikille mobiililaitteille. Tilavarausjärjestelmän käyttö on vaivatonta ja siihen on liitettävissä kertakirjautumismahdollisuus, joka mahdollistaa helpon sisäänkirjautumisen käyttäjille. Tuoden oleellista etua myös hallinnointipuolelle, jolloin käyttäjiä lisättäessä tai poistettaessa, heitä hallinnoidaan vain yhdessä paikassa (AD, SSO).

  • Vaivaton ja nopea käyttöönotto

    Pystymme tarjoamaan tilavarausjärjestelmän asiakasorganisaation käyttöön muutamissa päivissä sitouttamatta asiakaan resursseja.

    Käyttöönoton esimerkkejä:

    • Perus tilavarausjärjestelmä,  2- 5 työpäivää
    • Laajempi tilavarausjärjestelmä, 5- 20 työpäivää
    • Räätälöity tilavarausjärjestelmä, määrittelyn mukaisesti

Tilavarausjärjestelmä – kohti älytoimistoa

Järjestelmätoimituksessa, jossa hallinnoidaan tilojen ja työpisteiden lisäksi tarjoilutilauksia, vierailijoita: tilavarausjärjestelmältä vaaditaan enemmän toiminnallisuuksia. Kokonaisvaltaiseksi älytoimistoratkaisuksi tilavarausjärjestelmä muuntuu liittämällä siihen tilojen hallintaa ja niiden varaamista tukevia integraatioita.

Toteutamme myös personoituja ratkaisuja tukemaan yrityksesi yksilöllisiä tarpeita. Määritellään huolellisesti yhdessä yrityksen tarpeisiin toimiva kokonaisuus.

Tilavarausjärjestelmän integraatioita

Integraatioita on mahdollista toteuttaa myös tarvelähtöisesti. Ota yhteyttä, ja kysy lisätietoja.

Tilojen ja työpisteiden varaukset – käytettävyys

Työskentelyyn sopivien oikeanlaisten tilojen on tarkoitus tukea ja tehostaa työntekoa, tilavarausjärjestelmän tehtävä on sujuvoittaa tilojen etsimistä ja varaamista. Olemme panostaneet erityisesti järjestelmän käytettävyyteen, jotta tilojen ja työpisteiden varaaminen olisi mahdollisemman vaivatonta. Käyttöjärjestelmä on suunniteltu intuitiiviseksi, joten sen käyttö ei vaadi koulutusta.

Asiakkailtamme saamamme palaute kannustaa meitä jatkamaan käytettävyys-edellä kehittäessämme järjestelmää. Sovellusta jatkokehittäessä pyrimme aina huomioimaan ensisijaisesti asiakkaidemme tarpeita ja tuomme säännöllisesti uusia ominaisuuksia, jotka hyödyttävät asiakkaitamme tilojen hallinnoinnissa.


Ota yhteyttä

Timeworks Meeting

Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!