Vierailijahallinta – Timeworks Meeting

Aulapalvelut ja vierailijahallinta

Yhdistämällä tilavarausjärjestelmään aulapalvelukokonaisuuden nostat vierailijakokemuksen ja sen hallinnoinnin uudelle tasolle.

Aulahenkilökunnalla on selkeä hallintanäkymä saapuvista vieraista kellonajan mukaan. Vieraiden saapuessa ne voidaan merkitä saapuneiksi järjestelmään, kätevää esim. suurempien vierailija määrien hallinnoimisessa. Kalenterinäkymässä on selkeä yleisnäkymä tulevista vieraista ja neuvotteluhuone varauksista, tarkastelun aikaväli on määriteltävissä.

Vierailijat tallentuvat organisaatiokohtaiseen vierailjarekisteriin ja poistuvat rekisteristä määritellysti. Vieraille on mahdollista tulostaa vierailijakortti, jotta vierailijat erottuvat selkeästi yrityksen tiloissa liikkuessa. Vierailijakorttiin voidaan myös liittää kertakäyttöinen WLAN-tunnus.


Aulapalvelu yrityksen tukena tilanhallinnassa

Aulapalvelulla on mahdollisuus tukea yrityksen toimintaa parhaalla mahdollisella tavalla, kun sen käyttöoikeustasot ja tehtävät määritellään huolella. Antamalla aulapalvelulle riittävät oikeudet hallinnoida (varata ja muokata) varauksia eri organisaatioiden puolesta, saavutetaan huomattavia säästöjä, kun tarkastellaan työntekijöiden hallinnointiin käyttämää aikaa. Käyttöoikeudet ovat yrityskohtaisesti määriteltävissä ja yksilöitävissä. Aulapalvelulle voidaan antaa näkyvyys useamman kiinteistön varaus-ja vierailijahallinnantietoihin, jolloin yhteistyö kiinteistöjen välillä sujuu saumattomasti.

Timeworks Meeting ohjelmistoon voidaan liittää Systam Respa vierailijahallinnan palveluun, jonka avulla vierailijat voivat kirjautua itsenäisesti saapuneeksi tai automaattiaula toimii ruuhkautuneen aulan tukena.


Ota yhteyttä

tilavarausjärjestelmä Timeworks Meeting