Varausten ja
resurssien hallintaa
Laajan perustoiminnallisuuden ja järjestelmän muokkauskoneiston ansiosta Timeworks ohjelmistosta on moneksi. Varauskalenterista löytyvät hallittavat resurssit ja niihin liittyvät varaukset lisäpalveluineen. Järjestelmän käyttäjä näkee helposti mitä varauskohteita on milloinkin saatavilla, sekä kunkin varauksen sen hetkisen tilanteen.
Varauskohteiden, työntekijöiden, lisäpalveluiden ym. toimintojen yhdistäminen on helppoa ja auttaa hahmottamaan kokonaistilannetta.
- Ohjelmistoon voidaan toteuttaa omalla ulkoasulla varauskäyttöliittymiä asiakkaille, yhteistyökumppaneille tai muille sidosryhmille.
- Resurssien hallinta, raportointi ja laskutus onnistuvat samalla järjestelmällä.
- Integraatioiden avulla pystytään luomaan täysin automatisoituja palveluprosesseja.
Asiakasvaraustoiminnot ovat aina saavutettavissa myös mobiilisti.
Ylläpidon varauskalenterista näet helposti resurssien ja varausten kokonaiskuvan.
Asiakkaillesi voidaan toteuttaa oma käyttöliittymä varauksien tekemistä varten.
Timeworks Resources on käytössä
monenlaisissa toimintaympäristöissä
Museot ja tapahtumatalot »
- Opastukset: Varaustoiminnot, varauskalenteri, opashallinta
- Asiakasvarauksille varauslomake ja maksut
- Tapahtumat, ilmoittautuminen
- Tilahallinta, saatavuustiedot
- Maksutoiminnot, laskutus (integraatiot)
Kaupungit ja kunnat »
- Sisäisten varausten hallinta
- Kuntalaisten kerta- ja vakiovuorovaraukset
- Vakiovuorohakemustyökalu (parhaillaan kehityksessä)
- Tilojen saatavuuden hallinta
- Opastuskierrokset
- Kalusto- laite- ja palveluvaraukset, vuokraus
- Maksutoiminnot, laskutusintegraatio
Töiden organisointi eri toimialoilla »
- Töiden toiminnanohjauksen työkalut
- Siivousala
- Opastuspalvelut
- Henkilöstövuokraus
- Tulkkauspalvelut
- Huoltoliikkeet
Laitevaraukset, kalustovuokraus »
- Monipuolinen varauskalenteri
- Kalusto- ja laitevarausten hallinta
- Ajantasaiset saatavuustiedot
- Laskutus ja maksutoiminnot
- Asiakkaille varaus / vuokrausmahdollisuudet
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Kerromme mielellämme lisää ja voit halutessasi varata esittelyn.
Monentyyppisten resurssien hallinta, varaukset ja töiden organisointi
– kaikki yhdellä järjestelmällä
Integraatioilla mahdollistetaan tiedon siirtyminen jo käytössä olevien järjestelmien välillä.
Tutustu Timeworks integraatioihin ja lisäominaisuuksiin.
Ohjelmistoprojektit
– järjestelmätoimintojen kehitys
Erikseen sovittava Timeworks ohjelmistoprojekti mahdollistaa yksilöllisten ominaisuuksien toteutuksen. Projektien avulla toimintaympäristöön voidaan luoda uusi pitkälle automatisoituja toimintamalleja.
Tiedustele myös jo olemassa olevista mahdollisuuksista. Timeworks Resources ohjelmistoon voidaan suoraan määritellä ja lisätä uusia tarvittavia tietokenttiä mm. resursseille ja varauksille.
Vuonna 2015 Timeworks® neuvotteluhuoneiden tilavarausjärjestelmä otettiin Senaatin omaan käyttöön. Kun kiinteistöjen asiakkaat kiinnostuivat tilavarausratkaisusta, käyttöä laajennettiin. Tällä hetkellä järjestelmä on käytössä valtakunnallisesti kaikissa Senaatin yhteiskäyttöisissä kokouskeskuksissa.
Timeworks Meeting -työpistevarausjärjestelmän käyttöönoton myötä Plan luopui Excelin hyödyntämisestä kokonaan. Työpisteiden varaaminen sovelluksesta on onnistunut hyvin joko etukäteen tai esimerkiksi samana päivänä tarkistamalla toimiston sen hetkisen varaustilanteen.
Asiakkaitamme
Asiakkaitamme ovat mm. kiinteistöjen hallintayhtiöt, business park -toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinnon organisaatiot, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialan toimijat jne.
Jo yli 100 suomalaista yritystä luottaa Timeworks ohjelmistoon
Asiakaslähtöinen kehitystyö on meille tärkeä kanava tuoda uusia hyödyllisiä toiminnallisuuksia järjestelmään säännöllisin väliajoin.
Ota yhteyttä
Voimmeko olla avuksi?
Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä.
Mietitään yhdessä, kuinka järjestelmä voisi parhaiten soveltua käyttöönne.
Hannu Aho
+358 (0)44 580 1050
hannu.ahomercantus.fi