Tilavaraukset – enemmän kuin pelkkä kalenteri
Tilavaraukset voidaan tehdä helposti kaikilla laitteilla kalenterista, hakukoneella, listausnäkymästä, Outlookista, ovenpielinäytöltä, verkkokaupasta. Tilavarauksiin voidaan helposti yhdistää myös erilaiset palvelut, kuten tarjoilut.
Lisäominaisuuksien ja integraatioiden avulla järjestelmästä on koottavissa juuri tarpeiden mukainen kokonaisuus.
Timeworks Meeting soveltuu erinomaisesti yrityspuistoihin, kokouskeskuksiin ja muihin ympäristöihin, joissa tilojen käyttöä halutaan tehostaa ja varausprosesseja automatisoida.
Tilavarausten keskeiset ominaisuudet
- Yhtenäinen kalenteri – Kaikki tilavaraukset, tapahtumat ja resurssit samassa näkymässä.
- Helppo käyttöliittymä – Selaimella ja mobiilissa toimiva ratkaisu ilman erillisiä asennuksia.
- Automaattiset palvelut – Varaus voi sisältää tarjoilut ja muut lisäpalvelut.
- Integroitu kulunvalvonta Oikeudet tiloihin päivittyvät automaattisesti varauksen perusteella
- Älykäs haku – Löydä sopiva työpiste varustelun, sijainnin tai käyttötarkoituksen mukaan
- Rajoitukset ja käyttöoikeudet – Määritä, kuka saa varata mitäkin tiloja ja milloin.
- Outlook-integraatio – Varaukset synkronoituvat automaattisesti kalenteriin.
- Kertakirjautuminen (SSO) – Nopea ja turvallinen pääsy ilman useita salasanoja.
- Monimuotoiset integraatiot – Vaikkapa kulunvalvontaan, maksujärjestelmiin jne.
- Raportointi ja analytiikka – Seuraa käyttöastetta ja resurssien hyödyntämistä.
- Helppoa hallintaa – Tilat, käyttäjät ja säännöt hallittavissa ilman teknistä osaamista.
- Mukautuvuus – Soveltuu moniorganisaatioympäristöihin ja ulkoisille varaajille.
- Helppokäyttöisyys – Tukea tarvitaan harvoin, mutta saatavilla nopeasti ja monikanavaisesti.
- Käyttöoikeustasot
Hyvin monipuoliset ja vaativaankin yritysympäristöön sopivat käyttöoikeustasot esimerkiksi moniorganisaatioympäristöön. Järjestelmässämme on useita käyttöoikeustasoja erillaisiin käyttötarpeisiin. Käyttöoikeustasot ovat määriteltävissä organisaatio- ja kiinteistökohtaisesti.
- Tietoturva
Pitkän linjan ohjelmistoalan toimijana olemme aina ymmärtäneet tietoturvallisuuden merkityksen ja panostaneet siihen vuosien mittaan merkittävästi. TimeWorks Meeting -ohjelmistolle on teetetty turvallisuustarkastus, jolloin järjestelmä hyväksyttiin vaativaan tietoturvaymäpristöön, kuten valtionhallintoon. Ohjelmiston tietoturvaa auditoidaan säännöllisesti tietoturvayhtiöiden toimesta.
- Ylläpidetään todistetusti turvallisessa MS Azuren pilvipalvelussa
- Eristetty tietokanta
- Raportointi ja seuranta
Järjestelmässä on laaja valikoima käyttöoikeustason mukaan valmiita oletusraportteja kuten tilojen varausaste-, käyttöaste-, laskutusraportti. Yleisimmät raportit saadaan HTML-, Excel- tai csv-muodossa. Voimme luoda kaikesta järjestelmässä olevasta datasta raportin asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
- Visuaalinen ilme
Tilavarausjärjestelmän ulkoasu on personoitavissa vastaamaan yrityksesi ilmettä. Siihen on implementoitavissa yrityksen logo ja väriteema.
Lisätoiminnallisuuksiin, kuten ovenpielinäyttöihin sekä koontinäyttöön, voidaan myös liittää yrityksen logo ja väriteema tukemaan yrityksen brändiä.
- Selainpohjainen ohjelmisto - mobiilioptimoitu
Ohjelmistomme toimii selainpohjaisesti mukautuen kaikille mobiililaitteille. Tilavarausjärjestelmän käyttö on vaivatonta ja siihen on liitettävissä kertakirjautumismahdollisuus, joka mahdollistaa helpon sisäänkirjautumisen käyttäjille. Tuoden oleellista etua myös hallinnointipuolelle, jolloin käyttäjiä lisättäessä tai poistettaessa, heitä hallinnoidaan vain yhdessä paikassa (AD, SSO).
- Vaivaton ja nopea käyttöönotto
Pystymme tarjoamaan tilavarausjärjestelmän asiakasorganisaation käyttöön muutamissa päivissä sitouttamatta asiakaan resursseja.
Käyttöönoton esimerkkejä:
- Perus tilavarausjärjestelmä, 2- 5 työpäivää
- Laajempi tilavarausjärjestelmä, 5- 20 työpäivää
- Räätälöity tilavarausjärjestelmä, määrittelyn mukaisesti
Älykäs ja kokonaisvaltainen tilavarausjärjestelmä
Järjestelmätoimituksessa, jossa hallinnoidaan tilojen ja työpisteiden lisäksi tarjoilutilauksia, vierailijoita: tilavarausjärjestelmältä vaaditaan enemmän toiminnallisuuksia. Kokonaisvaltaiseksi älytoimistoratkaisuksi tilavarausjärjestelmä muuntuu liittämällä siihen tilojen hallintaa ja niiden varaamista tukevia integraatioita.
Toteutamme myös personoituja ratkaisuja tukemaan yrityksesi yksilöllisiä tarpeita. Määritellään huolellisesti yhdessä yrityksen tarpeisiin toimiva kokonaisuus.
Tilavarausjärjestelmän integraatioita
Integraatioita on mahdollista toteuttaa myös tarvelähtöisesti. Ota yhteyttä, ja kysy lisätietoja.
Tilojen ja työpisteiden varaukset – käytettävyys
Työskentelyyn sopivien oikeanlaisten tilojen on tarkoitus tukea ja tehostaa työntekoa, tilavarausjärjestelmän tehtävä on sujuvoittaa tilojen etsimistä ja varaamista. Olemme panostaneet erityisesti järjestelmän käytettävyyteen, jotta varaaminen olisi mahdollisemman vaivatonta. Käyttöliittymä on suunniteltu intuitiiviseksi, joten sen käyttö ei vaadi koulutusta.
Asiakkailtamme saamamme palaute kannustaa meitä jatkamaan käytettävyys-edellä kehittäessämme järjestelmää. Sovellusta jatkokehittäessä pyrimme aina huomioimaan ensisijaisesti asiakkaidemme tarpeita ja tuomme säännöllisesti uusia ominaisuuksia, jotka hyödyttävät asiakkaitamme tilojen hallinnoinnissa.
Ota yhteyttä
Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi
Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!