Tilavarausjärjestelmä
– tilojen ja työpisteiden hallinta
Kattava tilavarausohjelmisto, jolla varaat neuvotteluhuoneita ja työpisteitä sekä niihin liittyviä palveluita, kuten tarjoilutilauksia ja tarvittavia laitteita. Laadukas vierailijahallinta, jolla helpotat vierailijoiden hallintaa sekä parannat vierailijakokemusta. Selainversion lisäksi kaikkia ohjelmiston edellä mainittuja toiminnallisuuksia voidaan käyttää älypuhelimella sekä Timeworks Outlook Add in:ssa.
Jo vuodesta 2005 lähtien Timeworks Meeting on ollut käytössä yrityksissä, joissa on haluttu tehostaa ja suoraviivaistaa tilojen ja palveluiden hallintaa. Mercantus Oy tarjoaa valmiita sekä räätälöitäviä ohjelmistoratkaisuja kaiken kokoisille yrityksille.
Personoitava, skaalautuva
Nopea ja tehokas käyttöönotto
Responsiivinen käyttöliittymä
100% suomalainen yritys
Tyytyväiset käyttäjät
Monipuoliset integraatiot
Tilavaraukset
Kaikki toimiston tilat varattavissa ja hallinnoitavissa vaivattomasti yhdellä sovelluksella. Selainpohjainen tilavarausjärjestelmä toimii mobiilioptimoinnin ansiosta kaikilla laitteilla ja kulkee kätevästi mukana. Lue lisää …
Työpistevaraukset
Reaaliaikainen työpisteiden varaaminen selainpohjaisella mobiilioptimoidulla sovelluksella. Työpisteiden määrittely ja saatavuuden hallinnointi onnistuu helposti. Lue lisää …
Tarjoilutilaus
Tarjoilujen tilaus neuvotteluhuoneen varauksen yhteydessä. Lue lisää …
Vierailijahallinta
Hallinnoi saapuvia vieraitasi ja tarjoa asiakkaillesi parempi vierailijakokemus. Lue lisää …
Laitevaraus
Toimiston laitteet ja tavarat järjestykseen. Helppo hallinnointi. Lue lisää …
Verkkokauppa
Tarjoa tiloja ja palveluita myös kiinteistön ulkopuolisille asiakkaille. Lue lisää …
Timeworks Outlook Add in
Varaat tiloja, työpisteitä ja tilaat tarjoiluja suoraan omasta Outlookista.
Myös vierasilmoitukset. Lue lisää …
Timeworks tilavarausjärjestelmän
Integraatioita
Lisätietoa kustakin integraatiosta klikkaamalla
Vuonna 2015 Timeworks® neuvotteluhuoneiden tilavarausjärjestelmä otettiin Senaatin omaan käyttöön. Kun kiinteistöjen asiakkaat kiinnostuivat tilavarausratkaisusta, käyttöä laajennettiin. Tällä hetkellä järjestelmä on käytössä valtakunnallisesti kaikissa Senaatin yhteiskäyttöisissä kokouskeskuksissa.
Timeworks Meeting -työpistevarausjärjestelmän käyttöönoton myötä Plan luopui Excelin hyödyntämisestä kokonaan. Työpisteiden varaaminen sovelluksesta on onnistunut hyvin joko etukäteen tai esimerkiksi samana päivänä tarkistamalla toimiston sen hetkisen varaustilanteen.
Asiakkaitamme
Asiakkaitamme ovat mm. kiinteistöjen hallintayhtiöt, business park -toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinnon organisaatiot, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialan toimijat jne.
Jo yli 100 suomalaista yritystä luottaa Timeworks ohjelmistoon
Asiakaslähtöinen kehitystyö on meille tärkeä kanava tuoda uusia hyödyllisiä toiminnallisuuksia järjestelmään säännöllisin väliajoin.
Ota yhteyttä
Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää
Timeworks Meeting ohjelmistosta?
Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä,
kerromme mielellämme lisää.
Jonna Juvakoski
+358 (0)44 580 1080
jonna.juvakoskimercantus.fi