Varauskalenteri / töiden organisointi / resurssien hallinta

Ratkaisu resurssien varauksiin ja prosessien automatisointiin

Resurssien hallinta ja automatisointi Timeworks Resources

Yksi alusta varauksiin ja toiminnanohjaukseen

Timeworks on kalenteripohjainen varaus- ja toiminnanohjausjärjestelmä, joka kokoaa henkilöt, tilat, ajoneuvot, laitteet, tavarat ja palvelut yhdeksi hallittavaksi kokonaisuudeksi.

Roolipohjaisten käyttöoikeuksien ansiosta järjestelmää voivat hyödyntää sekä organisaation sisäiset käyttäjät omissa näkymissään että asiakkaat heille suunnatuissa käyttöliittymissään.

Järjestelmä otetaan käyttöön tarpeiden mukaisessa laajuudessa, jolloin käytettävyys säilyy helppona ja selkeänä. Toiminnanohjauksen avulla voidaan hallita varauksia, projekteja, resursointia, raportointia, hinnoittelua, saatavuuksia, alueita, resurssi- ja varaajatietoja, hinnastoja, rakenteita, soveltuvuustietoja, sertifikaatteja, työehtosopimuksia sekä integraatioita – ja paljon muuta organisaation tarpeiden mukaan.

Monipuolinen ratkaisu eri toimialoille ja toimintaympäristöihin


Yksi järjestelmä – lukemattomia käyttötapoja

  • Vuokraustoiminta: ajoneuvot, asunnot, henkilöt, laitteet
  • Töidenohjaus: huolto, kunnossapito, lukitus, siivous, nosturipalvelut
  • Palveluvaraukset: taloyhtiöden ja yhdistysten tilat ja palvelut
  • Tapahtumavaraukset: ryhmävierailut, opastetut kierrokset
  • Opas- ja tulkkauspalvelut: koordinointi, toiminanohjaus
  • Muita käyttökohteita: ajopäiväkirjat, töiden välityspalvelut jne.


Kattavat työkalut varausten ja resurssien hallintaan

  • Monipuolinen kalenterinäkymä: helposti hahmotettava kokonaisuus
  • Mukautettava varauslomake: kaikki tarvittava toiminnallisuus
  • Toiminanohjaus: resurssien monimuotoinen organisointi
  • Käyttöoikeustasot: roolipohjainen käyttöoikeuksien hallinta
  • Käyttöliittymät asiakkaille: varaus- ja vuokrausmahdollisuudet
  • Integraatiot: taloushallinto, lukitus, maksaminen, Outlook jne.

Timeworks eri toimialoilla

Timeworks on selainpohjainen SaaS-ratkaisu, joka mukautuu joustavasti eri toimialojen tarpeisiin. Käyttöönotto sujuu nopeasti, sillä resurssit ja ominaisuudet voidaan määritellä hallintanäkymässä juuri organisaation toimintaympäristöön sopiviksi.

Yli kaksi miljoonaa toteutettua varausta osoittavat, että Timeworks toimii luotettavasti ja laajasti eri käyttöympäristöissä.

→ Kysy tarkempi kuvaus toimialasi ratkaisusta!

Esimerkkejä toimialakohtaisista ratkaisuista

  • Ajoneuvo- ja kalustovuokraus
    Varaus sisältää ajoneuvot, varusteet ja palvelut, maksut tapahtuvat verkossa ja tiedot siirtyvät suoraan taloushallintoon. Käytössä mm. GPS-seuranta ja automaattiset lukituskoodit.

  • Vierailujen ja opaspalvelujen hallinta
    Vierailut ja kierrokset voidaan kohdentaa eri ryhmille, ja oppaat voivat ilmoittautua sopiviin tehtäviin. Järjestelmä tuottaa automaattisesti raportit ja palkka-aineistot.

  • Huolto ja kunnossapito
    Työt resursoidaan ja aikataulutetaan kalenteriin, ja niille valitaan toteuttajat. Tarvittaessa työt voidaan liittää projekteihin, joihin kirjataan tunteja ja seurataan työn eri vaiheita. Työntekijät kirjaavat työt ja käytetyt tarvikkeet, joista muodostuu laskutusaineisto ja raportit.

  • Nostopalvelut ja työnohjaus
    Kaluston ja kuljettajien varaukset hoituvat kalenterin kautta. Työt raportoidaan mobiilisti, ja tiedot siirtyvät laskutukseen sekä palkanlaskentaan.

  • Henkilöstövuokraus
    Työvuorot ja vaadittu osaaminen kirjataan järjestelmään, jonka avulla hallinto jakaa tehtävät työntekijöille. Palkka- ja laskutusaineistot muodostuvat automaattisesti.

  • Kalustettujen asuntojen vuokraus
    Lyhytaikaiset majoitukset hallitaan yhdellä varauskalenterilla. Kaikki varaus-, laskutus- ja maksutiedot ovat heti saatavilla, ja raportit kertovat selkeästi katteet ja käyttöasteet.

Ohjelmistoversio on käytössä mm. seuraavissa organisaatioissa

Ota yhteyttä – autamme mielellämme!

Myyntipalvelu: 09 4257 9600 | myynti@mercantus.fi
Yhteyshenkilö: Hannu Aho | 044 580 1050 | hannu.aho@mercantus.fi