Tilat ja paikat – Timeworks Resources

Tilojen/paikkojen saatavuuden ja käytön hallinta

  1. Kohteiden ajantasaiset varaus- ja saatavuustiedot.
  2. Kalenterinäkymä resursoinnin työkaluna.
  3. Tilavaraukset linkittyvät saumattomasti muiden resurssien käytön kanssa.
  4. Yksilöllisen varauskäyttöliittymän toteutus mahdollinen.
  5. Toimintojen laajentaminen integraatioilla.

Tilavaraukset osana Timeworks Resources käyttöä

Jos olet ensisijaisesti kiinnostunut tilojen ja työpisteiden varauksien hallinnasta, suosittelemme tutustumaan Timeworks Meeting järjestelmäämme, joka on keskittynyt tilavarausten, työpistevarausten, sekä niihin liittyvien osa-alueiden hallintaan.

Asiakkaamme käyttävät tilavarauksia mm.

  • Yhteistilojen varauksiin ja vuokraukseen.
  • Omien, sisäisten tilojen/paikkojen varaustilanteen hallintaan.
  • Tilojen vuokraukseen ulkopuolisille varaajille, maksutoimintoja hyödyntäen.

Timeworks Resources käytössä tilaresurssit ovat yksi osa-alue yrityksen kokonaisvaltaisessa resurssien hallinnassa.

  • Tilojen- ja paikkojen saatavuuden hallinta voi liittyä olennaisesti yrityksen sisäisiin tarpeisiin. Tietyt toiminnot / resursointi varaavat tietyn tilan, jolloin varaustilanteen on tärkeää olla ajantasaisesti ja helposti saatavilla.
  • Toisaalta tiloja voidaan haluta hyödyntää laajemmin, ja vuokrata niitä esimerkiksi ulkopuolisille tahoille. Yksilöllinen varauskäyttöliittymä maksutoiminnoilla voi olla tähän soveltuvin ratkaisu.
  • Tilavaraukseen voi liittyä myös palvelutarpeita, esimerkiksi tarjoilu tai siivous. Mahdollisesti samaan varaukseen halutaan liittää myös laitteita ja kalustoa. Timeworks Resources yhdistää varaukselle tarvittavat prosessit, kokonaiskuvaa unohtamatta.

Voit löytää Timeworks Resources ominaisuuksista lisäinfoa esittely -sivulta.


Ota yhteyttä


Mietitään yhdessä, kuinka järjestelmä voisi parhaiten soveltua käyttöönne.