Mercantus TimeWorks® Meeting -ohjelmistolla tilavarausprosessit hallintaan

Neuvottelutilojen varaus

 

TimeWorks® Meeting -ohjelmiston avulla voidaan varata ja hallita vaikkapa neuvottelutiloja, tarjoiluja, aulapalveluja, useita toimipisteitä. Ohjelmisto toimii tavallisella internetselaimella.

Esimerkkejä toiminnallisuudesta

Etsii vapaat tilat paikan, kapasiteetin ja varusteiden perusteella
Monimuotoiset kalenteritoiminnot sopivien tilojen hakuun ja varaamiseen
Useiden toimipisteiden ja rakennusten sisäisten organisaatioiden hallinta
Tarjoilutilausten ja ravintolapalvelujen hallinta
Erilaisten palvelutilausten hallinta (mm. laitevaraukset, kalustemuodot jne.)
Vierailijoiden ja aulapalvelujen monimuotoinen hallinta (mm. kalenterikutsut)
Integraatiot mm. Outlook kalenteriin, ovenpielinäyttöihin, automattiaulaan jne.
Kertakirjautuminen useista eri organisaatioista ja lähteistä (mm. AD, Virtu, Haka)
Monimuotoiset mobiiliratkaisut tilavarauksiin ja tilojen visualisointiin
Laskutus ja laskutusintegraatiot, sekä monimuotoiset hinnoittelu- ja maksuelementit
Kattavat raportit mm. käyttöasteista, laskutuksesta, varausmääristä jne.

Esimerkkejä ohjelmiston käyttäjistä

Tilojen varaukseen ohjelmistoa käyttävät sadat organisaatiot. Ohjelmiston käyttäjätyytyväisyys on todistetusti erittäin korkea.

Tilavaraukset


sininen linja

Esimerkkejä toimialoista, joilla ohjelmisto on käytössä

Kiinteistöjen hallintayhtiöt, Business Park toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinto, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialat, jne.

Lisätietoja ohjelmistoversiosta:

Lataa TimeWorks® Meeting ominaisuusluettelo tästä >>

Lataa TimeWorks® Meeting esite tästä >>
 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu organisaationne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä