TimeWorks® Device - Ratkaisu laitevuokrauksien toiminnanohjaukseen

 

Device2Siivous2


Tehokkaalla toiminnanohjauksella yksinkertaistetaan ja tehostetaan yrityksen prosesseja, sekä lisätään varaustoiminnan tuottavuutta kaikilla tasoilla. Näin parannetaan kilpailukykyä, saavutetaan säästöjä ja varmistetaan yrityksen kannattava toiminta.

okHelposti yksilöllisiin tarpeisiin mukautuva järjestelmä
okMonimuotoinen, mutta helppokäyttöinen varauskalenteri
okNopea varausten luonti, hallinta ja muokkaus
okMonipuolinen varattavien resurssien hallinta
okTehokasta asiakkuuksien hallintaa ja markkinointia
okMonimuotoinen hinnoittelu, laskutus ja maksujen hallinta
okTarkkaa tietoa mm. varauksista, kannattavuudesta ja käyttöasteista
okHelppo ja monipuolinen varausjärjestelmä asiakkaille

Device asiakkaita
Device14koe3


sininen linja

Monimuotoinen varauskalenteri

Helppokäyttöisessä ja monimuotoisessa varauskalenterissa ovat käytössä päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuosinäkymät, joita käyttäjät voivat tarpeidensa mukaan vapaasti muuttaa. Varausten aikajanat kalenterinäkymässä kertovat varauksen pituuden ja värikoodit varauksen tilan. Vietäessä hiiren osoitin janan päälle, ilmestyy näkyviin "pop-up"-ikkuna, josta nähdään varauksen tarkat tiedot. Kalenterin käytettävyyttä tehostavat lukuisat kehittyneet tekniikat, kuten mm. "vedä ja pudota" -tekniikka varausten helppoon siirtelyyn.

Varausten luonti ja hallinta

Varaukset luodaan järjestelmään varauslomakkeella joko yksittäisinä, toistuvina tai avoimina varauksina. Automatisoidut pikatoiminnot, varauslomakkeelle tarvittavien tietojen tehokas haku ja vapaasti muokattava varauslomake tekevät varausten luonnista helppoa ja nopeaa. Varauksesta voidaan helposti lähettää varausvahvistus, sekä tulostaa vaikkapa tarjous, lähete tai vuokrasopimus. Varauslomakkeen vakio-ominaisuuksia ovat mm. useiden varattavien resurssien kiinnittäminen samalle varaukselle, yhdistelmävarausten hallinta (mm. henkilö, laite, ajoneuvo tai laiteyhdistelmät), varattavien resurssien hakukone esimerkiksi ryhmän tai ominaisuuksien mukaan, varauksen kopiointi ja jatkaminen, asiakkaan pikaperustaminen jne.

Monipuolinen varattavien resurssien hallinta

Varattavat laitteet sekä niihin liittyvät resurssit on helposti ryhmiteltävissä esimerkiksi laitetyypin tai maantieteellisen sijainnin mukaan. Laitetietoihin voidaan tallentaa mm. ominaisuudet, lisävarusteet, materiaalit (kuvat, ohjeet), aikahälytykset (hälyttää esimerkiksi katsastuksesta tai huollosta), varaushistoria, huoltohistoria, hinnoittelu jne. Laitteista voidaan luoda myös laiteryhmiä, jolloin yksi tuote voi sisältää laitekokonaisuuden. Laitteille on mahdollisuus luoda myös saatavuusrajoitus, jos laite on saatavilla vain tietyn ajan (esim. ajoneuvolla leasingaika). Muita mahdollisia hallinnoittavia resursseja ovat mm. henkilö, ajoneuvo, tavara, paikka. Varattaville resursseille voidaan luoda myös varausesteitä, kuten esim. laitehuollot.

Tehokasta asiakkuuksien hallintaa ja markkinointia

Monipuolisen asiakasrekisterin ansiosta voidaan hallita mm. useita yhteyshenkilöitä, osoitteita, asiakaskohtaista hinnoittelua, maksuehtoja, eriäviä laskutusosoitteita (asiakas on eri kuin maksajataho), varaushistoriaa jne. CRM-laajennus mahdollistaa lisäksi mm. asiakaskohtaisten dokumenttien, kuten vaikkapa sopimusten ja tarjousten tallennuksen sekä asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen tallennuksen. Lisäksi CRM:n avulla voidaan toteuttaa ja seurata myyntiaktiviteettejä ja hoitaa jälkimarkkinointia (mm. email myyntikirjeet).

Monipuoliset hinnoitteluvaihtoehdot

Vuokrattavat laitteet voidaan hinnoitella esimerkiksi tunti-, päivä-, kuukausi- ja vuositasolla. Lisäksi vakio-ominaisuuksiin kuuluvat mm. sesonkihinnoittelu. Vaihtoehtona on myös hintamatriisin käyttöönotto, eli esim. menekkiin perustuva hinnoittelu, jossa on huomioitu erilaisia hintaan vaikuttavia tekijöitä, mm. varaustilanne (halvempi hinta jos paljon vapaana ja kalliimpi jos vähän vapaana). Lisäksi varaukselle voidaan tallentaa lisäpalveluiden hinnoittelu hakemalla nimikkeet vaikka nimikerekisteristä.

Laskutus ja maksujen hallinta

Laskutustoiminnon avulla varaukset ovat helppo ja nopea laskuttaa joko painamalla varaukselta nappia "laskuta" tai vaihtoehtoisesti keräämällä esimerkiksi kuukauden laskutettavat varaukset yhteen keräilylaskun avulla. Laskut voidaan tulostaa, lähettää sähköpostilla, verkkolaskuna tai postituspalvelun kautta. Laskutuksessa voidaan hallita myös erilaisia alv-kantoja, käänteistä arvonlisäveroa, hyvityslaskuja jne. Myyntireskontran avulla voidaan seurata maksuja sekä hakea viitesuorituksia pankkiaineistosta. Järjestelmä tuottaa kaikki tarvittavat kirjanpidon raportit.

Asiakkaille tai peruskäyttäjille suunnattu yksinkertainen varausjärjestelmä

Ohjelmistoon on toteutettavissa asiakkaille tai peruskäyttäjille suunnattu erittäin helppokäyttöinen varauskeskus, jossa he pystyvät etsimään varattavia laitteita sekä varaamaan niitä. Näkymät voivat sisältää myös tiedot laitteista (kuvat, käyttöohjeet jne.). Asiakkaat voivat myös niin haluttaessa maksaa varauksensa suoraan verkossa, selata varaushistoriaansa sekä katsella eri laitteiden tai laiteryhmien varaustilanteita. Varauskeskus voidaan toteuttaa vakiomallien pohjalta tai täysin yksilöllisesti. Asiakkaille voidaan esim. määritellä mahdollisuus tehdä varaus vain valitusta laiteryhmästä, minkä jälkeen ohjelmiston pääkäyttäjät voivat kohdistaa varauksen yksilöityyn laitteeseen tai vaihtoehtoisesti hylätä varaus.

Tarkkaa tietoa mm. varauksista, kannattavuudesta ja käyttöasteista

Varauksia voidaan etsiä erittäin monimuotoisesti. Monipuolisten raporttien avulla saadaan tarkkaa tietoa esimerkiksi erilaisten varattavien laitteiden ja niihin liittyvien resurssien kannattavuudesta ja käyttöasteista, myynnistä, varaustilanteista jne.

Käyttöliittymät myös tableteille ja puhelimille

Puhelimille ja tableteille suunnatut yksinkertaiset näkymät pitävät käyttäjät ajan tasalla varaustilanteista missä ja milloin vain.

Monipuoliset käyttöoikeustasot

Käyttäjäoikeuksilla voidaan monipuolisesti määritellä, mitä kukakin käyttäjä tai käyttäjäryhmä voi järjestelmässä tehdä ja millä alueella.

Lataa tarkempi TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä >>

Tarpeiden mukainen kokonaisuus

Integraatio256 spacer TimeWorks® -ohjelmisto soveltuu kaiken kokoisille organisaatioille. Pienemmille yrityksille ohjelmisto voi toimia kokonaisratkaisuna, mutta suuremmille yrityksille tarjoamme yhdistelmäratkaisua, joka sisältää TimeWorks® -ohjelmiston lisäksi myös kaikki taloushallinnon osa-alueet, kuten mm. kirjanpidon, palkanlaskennan, ostolaskujen käsittelyn, logistiikan jne.

Integraatiorajapintojen ansiosta voidaan TimeWorks® -ohjelmisto voidaan liittää osaksi yritysten nykyisiä käytössä olevia tietojärjestelmiä.

Ohjelmiston muokkauskoneiston avulla voidaan hyvin kustannustehokkaasti luoda yksilöllisiä, tarpeiden mukaisia toimintaprosesseja. Muokkauskoneisto sisältää satoja muokkausominaisuuksia.

 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä