Mercantus TimeWorks® majoitusalan koulutusvideot

 

Perusasetukset:

 

Resurssien perustaminen:

 

Majoitusvarauksen luominen:

 

Laskutus:

Mercantus TimeWorks® lehtimodulin koulutusvideot

 

Uuden lehden perustaminen, muokkaus, hinnoittelu ja toimitusraportti

 

Asiakkuuksien hallinta

 

Lehtitilausten hallinta

 

Lehtitilausten laskutus

TimeWorks® Device - Ratkaisu laitevuokrauksien toiminnanohjaukseen

 

Device2Siivous2


Tehokkaalla toiminnanohjauksella yksinkertaistetaan ja tehostetaan yrityksen prosesseja, sekä lisätään varaustoiminnan tuottavuutta kaikilla tasoilla. Näin parannetaan kilpailukykyä, saavutetaan säästöjä ja varmistetaan yrityksen kannattava toiminta.

okHelposti yksilöllisiin tarpeisiin mukautuva järjestelmä
okMonimuotoinen, mutta helppokäyttöinen varauskalenteri
okNopea varausten luonti, hallinta ja muokkaus
okMonipuolinen varattavien resurssien hallinta
okTehokasta asiakkuuksien hallintaa ja markkinointia
okMonimuotoinen hinnoittelu, laskutus ja maksujen hallinta
okTarkkaa tietoa mm. varauksista, kannattavuudesta ja käyttöasteista
okHelppo ja monipuolinen varausjärjestelmä asiakkaille

Device asiakkaita
Device14koe3


sininen linja

Monimuotoinen varauskalenteri

Helppokäyttöisessä ja monimuotoisessa varauskalenterissa ovat käytössä päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuosinäkymät, joita käyttäjät voivat tarpeidensa mukaan vapaasti muuttaa. Varausten aikajanat kalenterinäkymässä kertovat varauksen pituuden ja värikoodit varauksen tilan. Vietäessä hiiren osoitin janan päälle, ilmestyy näkyviin "pop-up"-ikkuna, josta nähdään varauksen tarkat tiedot. Kalenterin käytettävyyttä tehostavat lukuisat kehittyneet tekniikat, kuten mm. "vedä ja pudota" -tekniikka varausten helppoon siirtelyyn.

Varausten luonti ja hallinta

Varaukset luodaan järjestelmään varauslomakkeella joko yksittäisinä, toistuvina tai avoimina varauksina. Automatisoidut pikatoiminnot, varauslomakkeelle tarvittavien tietojen tehokas haku ja vapaasti muokattava varauslomake tekevät varausten luonnista helppoa ja nopeaa. Varauksesta voidaan helposti lähettää varausvahvistus, sekä tulostaa vaikkapa tarjous, lähete tai vuokrasopimus. Varauslomakkeen vakio-ominaisuuksia ovat mm. useiden varattavien resurssien kiinnittäminen samalle varaukselle, yhdistelmävarausten hallinta (mm. henkilö, laite, ajoneuvo tai laiteyhdistelmät), varattavien resurssien hakukone esimerkiksi ryhmän tai ominaisuuksien mukaan, varauksen kopiointi ja jatkaminen, asiakkaan pikaperustaminen jne.

Monipuolinen varattavien resurssien hallinta

Varattavat laitteet sekä niihin liittyvät resurssit on helposti ryhmiteltävissä esimerkiksi laitetyypin tai maantieteellisen sijainnin mukaan. Laitetietoihin voidaan tallentaa mm. ominaisuudet, lisävarusteet, materiaalit (kuvat, ohjeet), aikahälytykset (hälyttää esimerkiksi katsastuksesta tai huollosta), varaushistoria, huoltohistoria, hinnoittelu jne. Laitteista voidaan luoda myös laiteryhmiä, jolloin yksi tuote voi sisältää laitekokonaisuuden. Laitteille on mahdollisuus luoda myös saatavuusrajoitus, jos laite on saatavilla vain tietyn ajan (esim. ajoneuvolla leasingaika). Muita mahdollisia hallinnoittavia resursseja ovat mm. henkilö, ajoneuvo, tavara, paikka. Varattaville resursseille voidaan luoda myös varausesteitä, kuten esim. laitehuollot.

Tehokasta asiakkuuksien hallintaa ja markkinointia

Monipuolisen asiakasrekisterin ansiosta voidaan hallita mm. useita yhteyshenkilöitä, osoitteita, asiakaskohtaista hinnoittelua, maksuehtoja, eriäviä laskutusosoitteita (asiakas on eri kuin maksajataho), varaushistoriaa jne. CRM-laajennus mahdollistaa lisäksi mm. asiakaskohtaisten dokumenttien, kuten vaikkapa sopimusten ja tarjousten tallennuksen sekä asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen tallennuksen. Lisäksi CRM:n avulla voidaan toteuttaa ja seurata myyntiaktiviteettejä ja hoitaa jälkimarkkinointia (mm. email myyntikirjeet).

Monipuoliset hinnoitteluvaihtoehdot

Vuokrattavat laitteet voidaan hinnoitella esimerkiksi tunti-, päivä-, kuukausi- ja vuositasolla. Lisäksi vakio-ominaisuuksiin kuuluvat mm. sesonkihinnoittelu. Vaihtoehtona on myös hintamatriisin käyttöönotto, eli esim. menekkiin perustuva hinnoittelu, jossa on huomioitu erilaisia hintaan vaikuttavia tekijöitä, mm. varaustilanne (halvempi hinta jos paljon vapaana ja kalliimpi jos vähän vapaana). Lisäksi varaukselle voidaan tallentaa lisäpalveluiden hinnoittelu hakemalla nimikkeet vaikka nimikerekisteristä.

Laskutus ja maksujen hallinta

Laskutustoiminnon avulla varaukset ovat helppo ja nopea laskuttaa joko painamalla varaukselta nappia "laskuta" tai vaihtoehtoisesti keräämällä esimerkiksi kuukauden laskutettavat varaukset yhteen keräilylaskun avulla. Laskut voidaan tulostaa, lähettää sähköpostilla, verkkolaskuna tai postituspalvelun kautta. Laskutuksessa voidaan hallita myös erilaisia alv-kantoja, käänteistä arvonlisäveroa, hyvityslaskuja jne. Myyntireskontran avulla voidaan seurata maksuja sekä hakea viitesuorituksia pankkiaineistosta. Järjestelmä tuottaa kaikki tarvittavat kirjanpidon raportit.

Asiakkaille tai peruskäyttäjille suunnattu yksinkertainen varausjärjestelmä

Ohjelmistoon on toteutettavissa asiakkaille tai peruskäyttäjille suunnattu erittäin helppokäyttöinen varauskeskus, jossa he pystyvät etsimään varattavia laitteita sekä varaamaan niitä. Näkymät voivat sisältää myös tiedot laitteista (kuvat, käyttöohjeet jne.). Asiakkaat voivat myös niin haluttaessa maksaa varauksensa suoraan verkossa, selata varaushistoriaansa sekä katsella eri laitteiden tai laiteryhmien varaustilanteita. Varauskeskus voidaan toteuttaa vakiomallien pohjalta tai täysin yksilöllisesti. Asiakkaille voidaan esim. määritellä mahdollisuus tehdä varaus vain valitusta laiteryhmästä, minkä jälkeen ohjelmiston pääkäyttäjät voivat kohdistaa varauksen yksilöityyn laitteeseen tai vaihtoehtoisesti hylätä varaus.

Tarkkaa tietoa mm. varauksista, kannattavuudesta ja käyttöasteista

Varauksia voidaan etsiä erittäin monimuotoisesti. Monipuolisten raporttien avulla saadaan tarkkaa tietoa esimerkiksi erilaisten varattavien laitteiden ja niihin liittyvien resurssien kannattavuudesta ja käyttöasteista, myynnistä, varaustilanteista jne.

Käyttöliittymät myös tableteille ja puhelimille

Puhelimille ja tableteille suunnatut yksinkertaiset näkymät pitävät käyttäjät ajan tasalla varaustilanteista missä ja milloin vain.

Monipuoliset käyttöoikeustasot

Käyttäjäoikeuksilla voidaan monipuolisesti määritellä, mitä kukakin käyttäjä tai käyttäjäryhmä voi järjestelmässä tehdä ja millä alueella.

Lataa tarkempi TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä >>

Tarpeiden mukainen kokonaisuus

Integraatio256 spacer TimeWorks® -ohjelmisto soveltuu kaiken kokoisille organisaatioille. Pienemmille yrityksille ohjelmisto voi toimia kokonaisratkaisuna, mutta suuremmille yrityksille tarjoamme yhdistelmäratkaisua, joka sisältää TimeWorks® -ohjelmiston lisäksi myös kaikki taloushallinnon osa-alueet, kuten mm. kirjanpidon, palkanlaskennan, ostolaskujen käsittelyn, logistiikan jne.

Integraatiorajapintojen ansiosta voidaan TimeWorks® -ohjelmisto voidaan liittää osaksi yritysten nykyisiä käytössä olevia tietojärjestelmiä.

Ohjelmiston muokkauskoneiston avulla voidaan hyvin kustannustehokkaasti luoda yksilöllisiä, tarpeiden mukaisia toimintaprosesseja. Muokkauskoneisto sisältää satoja muokkausominaisuuksia.

 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä

 

TimeWorks® Team - Ratkaisu työryhmien toiminnanohjaukseen

 

tyoryhmat webSiivous2


Tehokkaalla toiminnanohjauksella yksinkertaistetaan ja tehostetaan työryhmien prosesseja, sekä lisätään työn tuottavuutta kaikilla tasoilla. Näin parannetaan kilpailukykyä, saavutetaan säästöjä ja varmistetaan yrityksen tai organisaation kannattava toiminta.

okRyhmäkalenterilla työryhmän kokonaistilanteet hallintaan
okTehokasta töiden suunnittelua ja hallintaa 
okMobiiliratkaisujen avulla tehostetaan tiedonkulkua ja raportointia 
okTehokasta asiakkuuksien ja dokumenttien hallintaa
okTöiden laskutusmahdollisuus (varmista että mitään ei jää laskuttamatta)
okTyöntekijöiden poissaolojen, osaamisen ja saatavuuden hallinta
okTyöntekijöiden palkanmaksun perusteiden hallinta
okYrityksen johdolle tarkkaa tietoa toiminnasta ja kannattavuudesta
okAsiakaskäyttöliittymä (mm. varaukset, varaushistoria)

spacer Mobilejpg
Käytä ohjelmistoa mistä ja milloin vain. Erilaisille laitteille ja
käyttäjäryhmille on tarjolla yksilölliset optimoidut näkymät

Ylivertaiset ominaisuudet ja laaja käyttäjäkunta
spacer
TimeWorks® -ohjelmiston käyttäjäkunta koostuu aina kansainvälisistä suuryrityksistä paikallisiin mikroyrityksiin asti.
Ohjelmiston käyttäjäesimerkkejä >>
. Voit myös koekäyttää ohjelmistoa ilmaiseksi 14 päivän ajan. Aloita koekäyttö tästä >>
TimeWorks® Team -ohjelmistoversio on kehitetty yhdessä erilaisten organisaatioiden kanssa, joten sen avulla on hoidettavissa kaikki alan toimintaprosessit. Lataa TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä.

Ohjelmistoa käytetään mm. seuraavissa tehtävissä
spacer
TimeWorks® Team -ohjelmisto on käytössä mm. seuraavien tehtävien hallinnassa; Opas- ja tulkkauspalvelut, konsulenttitoiminta, psykologipalvelut (huoneet ja terapeutit), henkilöstövuokraus, projektien hallinta jne.

Tarpeiden mukainen kokonaisuus
spacer

Integraatio256 spacer

Pelkkiä asetuksia muokkaamalla TimeWorks® -ohjelmisto on täysin muokattavissa erilaisten organisaatioiden tarpeiden mukaiseksi kokonaisuudeksi. Erilaisia toimivuusvaihtoehtoja ohjelmistosta löytyy yli 400.

TimeWorks® Team soveltuu kaikille ja kaiken kokoisille alan organisaatioille. Pienemmille organisaatioille ohjelmisto voi toimia toiminnanohjauksen kokonaisratkaisuna, mutta suuremmille organisaatioille järjestelmä voi toimia integroituna osana käytössä olevia kolmansien osapuolien tietojärjestelmiä.

Hinnoittelu perustuu tarvittaviin ominaisuuksiin ja resurssien määrään. Et siis maksa tarpeettomista ominaisuuksista.


Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä

TimeWorks® CRM - Tehokasta myynnin ja asiakkuuksien hallintaa

 

CRM kuvaSiivous2


TimeWorks -asiakasrekisterin toiminnallisuutta voidaan tehostaa CRM-modulilla. CRM mahdollistaa tarjousten luonnin ja käsittelyn, asiakaskohtaisten dokumenttien, kuten sopimusten ja tarjousten sekä asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen tallennuksen. Lisäksi CRM:n avulla voidaan mm. toteuttaa ja seurata myyntiaktiviteettejä ja hoitaa jälkimarkkinointia.

okAsiakkaaseen kohdistuneiden myyntitoimenpiteiden tallennus, selailu ja yhteenveto
okAsiakasryhmän, tilan, tapahtumatyyppien ja tuoteryhmien tallennus
okAsiakaskohtaisten tiedostojen tallennus (esim. määrittelyt, tarjoukset, kuvat)
okAsiakkuuden myyjätietojen tallennus
okKauppojen toteutumisennusteiden ja toteutuneen myynnin seuranta
okMyynnin ryhmäkalenteri ja myyjän oma kalenteri sekä tehtävälista
okMyyjäkohtaisten myyntitapahtumien ja asiakkuuksien listaus
okTapahtumakohtainen aikaleima (luotu, muokattu)
okSähköpostimarkkinointityökalut, jossa mm. lähetyssuodatin alueen, asiakasryhmän, tuoteryhmän tai myyjän perusteella
okAsiakkaiden hakukone mm. asiakastilan, ryhmän ja nimen mukaan


sininen linja

Lataa tarkempi TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä >> 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä