TimeWorks® CRM - Tehokasta myynnin ja asiakkuuksien hallintaa

 

CRM kuvaSiivous2


TimeWorks -asiakasrekisterin toiminnallisuutta voidaan tehostaa CRM-modulilla. CRM mahdollistaa tarjousten luonnin ja käsittelyn, asiakaskohtaisten dokumenttien, kuten sopimusten ja tarjousten sekä asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen tallennuksen. Lisäksi CRM:n avulla voidaan mm. toteuttaa ja seurata myyntiaktiviteettejä ja hoitaa jälkimarkkinointia.

okAsiakkaaseen kohdistuneiden myyntitoimenpiteiden tallennus, selailu ja yhteenveto
okAsiakasryhmän, tilan, tapahtumatyyppien ja tuoteryhmien tallennus
okAsiakaskohtaisten tiedostojen tallennus (esim. määrittelyt, tarjoukset, kuvat)
okAsiakkuuden myyjätietojen tallennus
okKauppojen toteutumisennusteiden ja toteutuneen myynnin seuranta
okMyynnin ryhmäkalenteri ja myyjän oma kalenteri sekä tehtävälista
okMyyjäkohtaisten myyntitapahtumien ja asiakkuuksien listaus
okTapahtumakohtainen aikaleima (luotu, muokattu)
okSähköpostimarkkinointityökalut, jossa mm. lähetyssuodatin alueen, asiakasryhmän, tuoteryhmän tai myyjän perusteella
okAsiakkaiden hakukone mm. asiakastilan, ryhmän ja nimen mukaan


sininen linja

Lataa tarkempi TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä >> 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä